Положення про гарантії товарів, придбаних в компанії "Strans"
1. Гарантія на товар

1.1. Гарантія - це товар, який відповідає всім технічним і технологічним вимогам і якості. Вся продукція, пропонована нашим Інтернет - магазином, має гарантію від виробника.

1.2. Гарантійний термін на Товари, за винятком електричних становить 12 (дванадцять) або 24 (двадцять чотири) місяці.

1.3. Гарантійні зобов'язання Продавця на товари, виконуються при дотриманні покупцем відповідних вимог.

2. Гарантійні умови

2.1. Надання документа, що підтверджує придбання даного товару у продавця.

2.2. Надання акта-виконання на монтаж запчастини на СТО, в якому зазначено відомості про автомобіль і перелік робіт по установці.

2.3. Гарантійний термін на електричні товари не встановлюється, а гарантія на них обмежується фактом працездатності на момент монтажу.

2.4. У разі недотримання покупцем вимог, за дотриманням яких діють гарантійні зобов'язання, запчастина втрачає гарантію.

2.5. Гарантійним відділом товар приймається для проведення діагностики в авторизованому сервісному центрі і визначення причин несправності. При виявленні заводського дефекту буде проведено гарантійний ремонт у встановлені законом терміни. У разі затримки поставки запасних частин ремонт може бути здійснений в строк, що перевищує чотирнадцять днів, але не більше тридцяти днів.

2.6. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вас направити звернення в quality@strans.ua. Просимо Вас детально викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.

3. Порядок рекламації

3.1. Рекламація - це претензія покупця або замовника, що пред'являється продавцеві або постачальнику на товар який вийшов з ладу в період, коли на нього ще не закінчився гарантійний термін.

3.2. При настанні гарантійного випадку покупець інформує продавця про це в письмовій формі заповнюючи акт рекламації.

3.3. Акт рекламації повинен містити відомості згідно зразка, надається Продавцем Покупцеві.

3.4. Продавець вивчає всі надані матеріали і приймає рішення про задоволення гарантійної претензії покупця або відмова з обґрунтуванням такого рішення.

4. Повернення товару

4.1. Повернення (обмін) товару. Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: - Товар, не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.

4.2. Товар, який має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.